Examen är såååååå nära

2012-01-13 @ 21:25:50
Nu är nästan mina studier över. Nästa vecka går jag upp med vårt examensarbete. Det har varit en helt fantastisk upplevelse. Även om jag vill spy på den just nu så är jag så sjukt stolt över det jag och min kollega Nathalie har åstadkommit. Jag och Nathalie har kommit så bra överens och vi har kompletterat varandra och jag är så glad över att hon har stått ut med mitt kontrollbehov (för det är så starkt ibland).
Jag firar det med att jobba på mitt underbara jobb. Känslan av att hitta hem när man är på kontoret är så skön.
Att bli socialarbetare är verkligen ett av de bästa besluten jag tagit.
Ikväll dricker jag vin med vänner och bara har det bra.
Bilden nedan är en annan underbar upplevelse i mitt liv. Det är min fina lilla brorsdotter (som är lite äldre idag) och guddotter. Våran lilla Thelma Victoria! Du är Faster och Onkels favorittjej, vi älskar dig mest av allt i hela världen.
Och det här är vårat lilla bustroll idag.

Kommentarer

Postat av: Sis

Åååh, jag är så glad för din skull! :)<3

2012-01-13 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback