Gott nytt :)

2011-01-01 @ 00:32:27
Gott nytt :) makeupen kommer imorn, dock inget speciellt men well well, har haft en väldigt lugn kväll då min andra hälft är sjuk. Bjöd hit min mormor på middag då mina föräldrar (som vi annars firar med) är utomlands hos min bror. Har ätit underbart gott (ja jag berömmer mig själv) med en middag som jag hållt på med hela dagen: Först bjöd vi på bruschetta med tomat o röd lök. Efter det blev det toast med gräddfil, stenbitsrom o rödlök. Varmrätt blev helstekt fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås och till efterrrät bjöd vi på pannacotta med vit choklad i hallonsås. Tolvslaget firades på vår balkong med lite skumpa och titta på fyrverkerier ;) Nu hejar vi på sverige i hockeyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback