2010 beauty

2010-12-28 @ 00:17:18

2010 börjar lida mot sitt slut och jag tänkte summera detta skönhets år på följande vis (med en lista från http://killercolours.blogg.se):

Rengöring: Clinique Liquid Facial Soap - Mild
Ansiktsvatten: Clinique clarifying lotion 1
Skrubb: -
Mask: -
Ögonmakeup-remover: Garnier sensitive eyes (har inte hittat någon bra, tips?)
Serum: -
Dagkräm: Clinique moisture surge extended thirst relief
Nattkräm: samma som ovan
Ögonkräm: -
Solskydd: Aco SPF 50
Primer ansikte: Elf mineral infused primer
Primer ögon: MUS Eyeprimer tinted
Foundation traditionell: Vår/vinter/höst: Maybelline mineral liquid foundation. Sommar: Isadora High performance
Foundation mineral: Elf mineral foundation
Färgad dagkräm: -
Concealer: MUS Cover all mix
Löst puder: MUS loose powder milk
Fast puder: Maybelline Dream matte powder
Rouge fast: MUS Blush sand
Rouge kräm: -
Rouge stain: -
Highlighter: Elf shimmer palette
Bronzer: Isadora #94 matte tan
Verktyg ansikte: Favoritverktyg? Foundationborste från Kicks.

Mascara: Maxfactor False Lash Effect
Mascara vattenfast: -
Eyeliner/kajalpenna: IsaDora Inliner Kajal Blonde
Eyeliner flytande: MUS Cake eyeliner black (vet inte vart den passar in haha)
Eyeliner gel/kräm: Elf cream eyeliner black
Ögonbrynsprodukt: Viva La Diva Mix and match eyebrow dark
Ögonskugga fast singel: Cybershadow Bloom (vad jag använde den i somras alltså...)
Ögonskugga palett: Sivanna Colors
Ögonskugga lös: E/D Amazonas (för att det är den vackraste ögonskuggan jag äger) 
Verktyg ögon: Favoritverktyg: MUS Eyelinerbrush och Elf Blending brush

Läppenna: MUS Lippencil Sauvage (för att det är den enda jag äger)
Läppstift: Maybelline Anemone
Läppbalsam: Carmex
Läppglans: Clinique moisture nånting...
Plumper: -
Vektyg läppar: -

Duschkräm: Babyolja
Bodybutter/hudkräm: -
Bodylotion: Har varit mycket dålig på återfuktning av kroppen under 2010 men babyolja slår allt tror jag
Brun-utan-sol eller en skimmerprodukt: -
Skrubb: -
Deo: Nivea Pearl 24h

Shampo: Garnier Fructis Strenghtening shampoo thickness & shine nordic hair care (pust)
Torrshampo: -
Balsam: Samma Fructis fast i balsam då
Inpackning: -
Stylingprodukt: Osis Dust it

Handkräm: En stor blå från Apoteket, lysande
Nagellack: IsaDora Ashes to Ashes
Baslack: Depend nail strengtening
Topplack: Sally Hansen Diamond Strength
Vårdande nagelprodukt: -
Allroundprodukt: -
Doft dag/kväll: Har inga tillfällesparfymer men mina två favoriter är Escada Sentiment (min signaturdoft) och Laura Biagotti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback