Inspired by: Megan Fox

2010-11-20 @ 19:08:13

Megan Fox är så sexig.. och har alltid enkel men snygg makeup. Jag inspirerades av hennes make ovan när jag sminkade mig idag.
Enkel eyeliner, kraftigare utåt ögonvrån men ej vingad. Markerade ögonbryn och lätt färgade läppar.
Mitt resultat blev:


Jag är inte i närheten lika snygg som Megan Fox men äsch det är smällar man får ta :)

Jag har använt (MUS om inget annat anges)
Mix & Match eyebrowcolour dark - Viva La Diva
Browpencil Light Brown - Isadora
Eyeprimer tinted
Matte eyeshadow Chiffon - Face
M/S Muffin
Blush Sand (som globskugga)
Cake eyeliner black
Inliner kajal Blonde - Isadora
False Lash Effect Mascara - Max Factor


Läppar:
Lipstick Anemone - Maybelline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback