Några frågor och svar

2010-11-11 @ 18:19:14
En lista som jag hittade... uuh jag minns inte (sorry till den som publicerade den)

- Mascara eller Concealer? Lätt concealer

- Vit eller svart kajal? Skulle nog ha svart eftersom jag inte använder vit utan beige

-
Flytande foundation eller minaralpuder? Flytande foundation, har mycket att täcka

-
Rött eller svart nagellack? Svart för det passar till allt

- Vaniljlukt eller blomlukt? Blommigt, luktar fräschast

-
Svarta eller bruna sotade ögon? Svart sotning är snyggare tycker jag

- Ljusa eller mörka läppar? Just nu är mörka läppar hett och jag tycker det är sjukt snyggt men jag har sneda läppar vilket gör att det ser konstigt ut så jag kör på ljusa

- V-ringning eller U-ringning? Vilket som egentligen, dock använder jag mest uringat... tror jag !?

Update: Jag hittade den på Beautyfreaks blogg (http://beautyfreaks.blogg.se) Tack för påminnelsen :)

Kommentarer

Postat av: Dejana.

Haha, det var jag som gjorde listan! Kom på helt random frågor medans jag skrev mitt inlägg. Kul att du använde den=)! Kram.

2010-11-12 @ 17:51:11
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback