EOTN: Forest gold

2010-10-02 @ 19:59:38
Hade köpt grejer till middag och så vips blev vi medbjudna att gå ut och käka så vi kör istället på en superlyxig söndagsmiddag ;) Shit happens.
Jag har haft några timmar att döda så jag har verkligen tagit mig tid för sminket. Använt mig av mina abspöuta favoritfärger of all times. Allt (nästan) är lösa skuggor vilket jag tycker är väldigt svårt att jobba med och kräver lite pill så man behöver god tid på sig och jobba långsamt.


Med blixt.


Utan blixt.

Produktlista (från MUS om inget annat anges):
Eyeprimer Tinted
ELF Shimmer Palette
M/S Olive (matt grön som bas)
E/D Amazonas (en mörk regnskogsgrön med mycket skimmer)
FACE Eyedust Purpose (guldgrön som koncentrerats på den inre delen av locket)
E/D Panic (i ögonvrån)
M/S Muffin (highlight)
Cake Eyeliner Black
En grön kajalpenna från Yves Rocher
MaxFactor False Lash Effect.

Till detta behövs inga extravaganta kläder utan jag blir helsvart med lite guldaccesoarer.

Tjing

Kommentarer

Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Det betyder Garanterat en sväng till Gävle. Två dagar minst ;) !!! Nu behöver jag inte stressa överhuvudtaget. På en månad lär jag hinna med Mycket :) Miss you <3

2010-10-15 @ 18:14:16
URL: http://brus.blogg.se/

Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-08 @ 12:56:28
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback