EOTD: Everyday smokey eye

2010-09-13 @ 13:44:47
Idag har jag haft en fotografering (igen) till en mycket spännande grej, kan dock inte berätta för vad. Jag valde en enkel vardagssotning med färger från Viva La Divas mix and match eyebrow dark.

Jag har använt mig av produkter:
MUS Eyeprimer tinted
Viva La Diva Mix&Match Eyebrow (den svarta och den grå)
MUS Cake Eyeliner Black
Isadora Inliner Kajal Blonde
MaxFactor False Lash Effect



Den svarta skuggan läggs längs den övre fransraden och suddas sedan ut. Över den svarta lade jag den grå skuggan och suddade den ordentligt med hjälp av liiite av den ljusaste i trion. Svart eyeliner längs övre fransraden för markering och under lades den svarta skuggan för ett mjukare intryck.
Har använt glasögon idag också (dock ingen bild på detta) och då är den här skuggningen perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback