I DIT IT (ej skönhet men whatever...)

2010-09-17 @ 22:18:28

I fem år har jag haft möjligheten att ta ett körkort. I två år har jag intensivt kört. I måndags klarade jag teoriprovet. IDAG klarade jag uppkörningen.

Om ni bara visste vilken börda det har varit att inte haft körkort. Nu är jag ÄNTLIGEN där. Det känns så fantastiskt och jag har verkligen slitit för det. Jag är så stolt över mig och ikväll firar jag... men godis och coca cola ;)

Tack till min underbara fästman som ställt upp och kört med mig i två år. Ingen har trott på mig lika mycket som du. Tack till E för att du stöttat mig under den här tiden, du känner mig så väl. Tack L för att du aldrig gav upp. Och tack till min körskolelärare Göran, det är ju du som lärt mig köra bil.

Kommentarer

Postat av: Marcel

Stort Grattis till dig! Nu är det bara ut å brumma! :D haha

2010-09-20 @ 22:15:17
URL: http://martchel.blogg.se/

Postat av: Crazyangel

Grattis! :)



snart är det min tur hoppas ja.

2010-10-15 @ 14:22:58
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback