Another one..

2011-04-10 @ 20:53:07
A is for age: 23 going on 24
B is for booze of choice: I ren form, fish ;)
C is for career: Studerande till socialarbetare, i sommar biståndshandläggare :D
D is for your next destination: Trondheim, Thelma blir 1 år
E is for essential items to bring to a party: Läppglans
F is for favourite song at the moment: Hmm... dunno
G is for favourite game: Räknas ölspel?? Haha
H is for home town: Gävle, born and raised
I is for instruments you play: Liite piano 
J is for jam or jelly you like: Det är bland det värsta jag vet så jag har ingen favorit
K is for kids: Inga än så länge. Har dock en underbar brorsdotter på snart 1 år och en underbar "lillasyster" som blir 6 år.
L is for living arrangements: I mitt och hjärtats underbara lägenhet mitt i stan  
M is for music genre: Sånt man kan dansa till :) 
N is for name of your fav city: Trondheim, Ayutthaya, Rome u name it   
O is for overnight hospital stays: Slutat räkna, många op som liten
P is for phobias: Fobier har jag inga men jag är rädd för det mesta...
Q is for quotes you like: Du vet aldrig när det är försent.
R is for what you love to read: Veckotidningar haha :P
S is for sartorial style: -
T is for time you wake up: Runt halv sju
U is for underwear: Hipsters
V is for vegetables you love: Är inte mycket för grönsaker men få ting slår gurka
W is for weekend plans: Då alla utgångar tärt på kroppen blir det mycket lugnt framöver haha
X is for x-rays you've had: Varje gång hos tandläkaren :P 
Y is for yummy food you make: Är jävligt bra på thai-mat :)
Z is for zodiac sign: Gemini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback