Inför sommaren

2011-04-17 @ 12:58:15
I min del av landet hägrar vårvärmen denna helg. Det är lycka.
Jag längtar otroligt mycket efter sommaren. Det är mycket som förändrats sedan förra året. Vänner har kommit och gått. Jag har fått världens finaste vän. Jag har utvecklats, det är sista sommaren som student och det är första sommaren med ett renodlat sommarjobb, som socialarbetare, hur coolt är inte det.
Jag kommer inleda sommaren med en helg hos min fina bror och fira lillhjärtats första födelsedag. Sommaren kommer också avslutas med att jag och mitt hjärta inleder vårt 5:e år tillsammans, helt galet vad tiden går fort och vad han gör mig lycklig.


Sommarkvällarna på vår balkong är oslagbara.



Nu ska jag inviga min nya löpardress och skor med en PW till svärisarnas hus och rå om katten en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback