Latin and new hairstyle

2011-08-15 @ 16:50:01
När Make Up Store hade sitt 40% erbjudande på sina eyedusts snappade jag åt mig E/D Latin och var såklart tvungen att prova den på en gång.
Jag har lagt den över befintlig make som bestod av M/S Kakaw i globlinjen.
Riktigt fin klarlila skugga.
Nästa gång jag använder den kommer jag att använda M/S Dita och en mörk bas, längtar :)
Jag har också klippt mig vilket jag vet några ville se så här kommer det :)
Ofixat. En lång page av min bästa frisör Sofie på Poppitopp.

Kommentarer

Postat av: CRAZYANGEL [2-barns mamma, löshår & masa mer]

Masurgården i bomhus går dom på nu :) Snygg frilla!

2011-08-16 @ 15:14:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback