Miss those summer nights

2011-02-19 @ 15:10:49


Jag längtar efter sommaren. Speciellt när man ser såna här makeuper. Den här bar jag en försommarkväll den 5 juni. Japp det kommer jag ihåg för det var då mitt hjärta Thelma föddes.

Minns inte produkterna men jag körde ofta på den här typen av make i somras. Guldigt och glittrigt och somrigt.
Love it.

Tentan då? Ja den där förbannade tentan. Svåraste tentan jag skrivit. Måste ha rätt på 4 av 6 uppgifter, jag svarade bara på fyra vilket innebär att jag inte har så mycket att diffa på. En fråga skrev jag bara massa blaj, så ja just nu känns det rätt kört.

Till råga på detta har min kropp bestämt sig för att kriga med mig. Min tredje omgång munsår sen nyår. Jag är van men inte att det kommer såhär ofta. Den här gången bestämde sig härligheten att bosätta sig mitt på överläppen, två stora fina blåsor (jag får aldrig mindre än två). Jag hatar verkligen tentor...

Men som plåster på såren kom mina fina vänner över på middag och vi drack vin i massor. Åt en delicious middag i form av kycklingfilé späckad med vitlöksost inlindad i bacon och penslad med chili creme fraiche tillsammans med potatisstuvning och vitlökssås. Till efterrätt åt vi gino på kiwi, banan och jordgubb.

Ikväll ska jag och min lövbiff sticka till en vän som har födelsedagsparty. Weho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback