A new year

2011-01-02 @ 23:42:19

Nyårslista (som inte är skönhetsrelaterad och snodd från min fina Twini):

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var vittne i en rättegång, hemskt men lärorikt.

Har du några nyårslöften?
Jag har aldrig lagt nyårslöften men om jag skulle ha det i år så skulle det vara att kämpa mitt sista år i skolan.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min bror fick världens finaste dotter Thelma Victoria. Min vän J fick sitt andra barn Maja. En kollega K fick sin Lina. Min frisör (ja och vän) S fick en liten Ella. Ja, listan kan göras lång för vilka som producerade 2010.

Vilka länder besökte du?
Norge och Grekland blev det i år.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
5 juni, dagen då vår älskade Thelma Victoria kom till världen.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag lyckades få högsta betyg i kurserna under hösten trots att den varit tung som...

Största misstaget?
Jag har inte gjort så stora misstag men det jag först kan komma och tänka på är att jag trodde på han som förstörde så mycket för sig själv (syftar till rättegången).

Bästa köpet?
Två saker, systemkameran och iPhone.

Vad spenderade du mest pengar på?
Oj, svår fråga, bortsett från det mest väsentliga som hyra, räkningar och mat så var det nog tågkort och kurslitteratur.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min vackra brorsdotter och guddotter Thelma Victoria har gjort mitt liv det här året. Och min fästman, min andra hälft.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Jag orkar bara välja en men den är lätt, Natteravn (E1 och E2)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Allt som allt blir jag gladare för varje år även om livet har sina ups and downs.

Vad önskar du att du gjort mer?
Den var svår. Jag vet inte om jag önskar att jag gjort något mer. Ja det ska väl ha varit att åka till Trondheim mer men då skulle jag ju behövt en högre inkomst haha.

Favoritprogram på TV?
Så mycket bättre. Och alltid, alltid, år efter år, Top Model.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag minns faktiskt inte. Jag har inte så mycket minne före 5 juni men jag antar att jag skrev på uppsatsen?

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min stil rent klädesmässigt har varit kluven, har köpt väldigt lite kläder då modet inte fallit mig i smaken, men mycket svart har det blivit. Min personlighet har utvecklats väldigt mycket och jag har mognat mycket detta året, man skulle kunna säga att jag börjat bli vuxen på riktigt. Jag är allt som allt en lycklig människa.

Den bästa nya personen du träffade?
Den här var i alla fall inte särskilt svår, väldigt enkelt och det är min helt underbara vän Emma, E2 (för att hon är yngre haha).


Kommentarer

Postat av: Jenilita

Trevlig lista kul att läsa svaren! Kanske snor den till min eller gör nått liknande ;)

Bamsekram

2011-01-03 @ 14:07:05
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback