EOTN: Classic Smokey eye

2011-01-29 @ 20:03:51
Ikväll är det utgång som står på schemat tillsammans med ett stycke goda vänner och min bättre hälft :)
Klassisk sotat får det bli.

Har endast använt en matt svart skugga som jag packat på locket. Det creasar sig lite men vet ni, det gör mig ingenting. När jag sotar vill inte jag att det ska ligga helt perfekt över locket utan så länge kanterna är jämt och snyggt blendade så gör det inget att det creasar lite (lägger sig i veck). Det är helhetsintrycket som är det viktiga enligt mig.




Outfiten är en blommig transparent tunika och svarta byxor. Inga heels då jag har lite problem med tårna för tillfället.

Läpparna är nude med hjälp av ELF mineral lipstick Runway och ett glans från MAC. (inga bilder på detta då jag har ett fint munsår som pryder mina läppar, sääääxy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback