Arkivet: Blue Fall

2011-03-24 @ 14:14:18
Jag har nyss fått "tillbaka" min dator... jag har inte haft något virusskydd på den i ca ett halvår men nu har den varit på rehab hos min pappa och är back in business. Så jag hittade ju en massa bilder som jag typ glömt att jag hade.

Den här looken sportade jag mycket under sensommaren/hösten, en riktigt snygg sotning i blått med bleka läppar. Just här är jag på semester i Göteborg med mitt hjärta.
Nu får ni se hela mitt ansikte också (hjälp) haha.

Jag minns inte riktigt allt jag använde av förklarliga skäl.
Elf shadowstick grey/smoke
En mörkblå skimmerskugga från Thailand
Svart eyeliner
Elf Mineral Lipstick runway pink
Rosa gloss

Den här looken måste jag göra igen snarast. Vet inte om den är så snygg när man är blek, men oh well.


Annars så avslutar jag imorgon sista teorikursen för terminen. På måndag startat jag en tioveckors verksamhetsförlagd utbildning som jag ser så mycket fram emot. Sedan är det bara en termin kvar till examen. Januari 2012 får jag min efterlängtade examen och då blir det antingen som socialarbetare (kand. sociologi) eller som socionom. Spännande!!

Kommentarer

Postat av: Sara

Klart jag har tid för dig, fina du <3 Jag ska till Sandviken en sväng, så då kanske jag bara kan stanna till i Gävle efter det... Eller tvärtom :) Saknar dig! (och du, älskar sminkningen!)

2011-03-29 @ 20:07:06
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback