Makeup by MUS

2011-03-13 @ 15:34:53

Förra helgen var jag som sagt på Make Up Store och blev sminkad. Fick ett presentkort från en vän när jag gjorde i ordning henne för sitt bröllop.

Jag blev nöjd med sminkningen men även lite besviken. Jag har haft en tjej flera gånger som är hur bra som helst och väldigt noga med hygien. Det var inte denna tjej. Puderpuffen hon använde var redan använd innan (det syntes) och hon gjorde inte ren den och så även ögonfransböjaren, jag tycker att man exempelvis kan sprita böjaren när man har kund så den ser att allt är rengjort. Jag fick i alla fall några "break-outs" efter besöket så det var nånting som inte stämde... men i övrigt är jag nöjd. Älskar MUS produkter.

Har två bilder på hur det blev:



Efter bilderna togs fyllde jag i mina bryn mer då jag gillar väl markerade och ifyllda bryn.

Produkter som användes (som sagt bara MUS)
Hightechlighter Milkyway
C/S Meteor
E/D Lady
C/S Cupol
Glitter Ufo
Eyepencil black och silver soil
Cake eyeliner black
Tri Brow Colour
Max Lashes Mascara


Vad jag köpte kommer i ett annat inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback