Make Up Store skuggor

2011-05-20 @ 16:43:32

Jag gillar verkligen Make Up Stores smink.. framför allt skuggor och rouge.
Jag tänke visa er vilka skuggor jag har från Make Up Store (Minus dusten för de var alldeles för krångliga att fota)


M/S Sepia - finns inte i sortimentet längre
En orange skugga med glitter i. Glittret framträder dock väldigt lite och skuggan upplevs mer matt på ögat.
Fin färg som jag använder mycket under sommartid


M/S Olive
Som färgen säger, en olivgrön skugga. Matt. Jag använder den mest som bas när jag ska göra gröna sminkningar. Ensam är den rätt tråkig och en svårburen färg tycker jag.


M/S Kakaw
En matt mörkbrun skugga som kan byggas i intensitet. Denna använder jag mycket, till det mesta. Väldigt pigmenterad och kan som sagt göras svag eller mörk, nästintill svart.


M/S Dita
En matt lila skugga. Som de andra matta skuggorna från MUS kan de byggas till att vara riktigt mörka. En jättefin skugga som jag använder mer på vintern än sommaren faktiskt.


M/S Hyacinth
Den gick verkligen inte att få till bra på bild. Men det är en skimrig hyacintlila skugga som är mycket fin. Typisk bal/bröllops skugga enligt mig


C/S Sable
Riktigt gammal skugga. Rödbrun, används mycket sällan då jag inte tycker att den passar så bra till mina ögon.


M/S Muffin
Min mest använda skugga? Haha lätt. Highlight skuggan no1 hos mig. Älskar den!!

Sen har jag också två trasiga skuggor som inte gör sig att visas. C/S Bloom och M/S Nightfall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback