Smokey summer breeze

2011-05-21 @ 16:41:20
Igår vad jag på Afterwork med min praktik/mitt nya jobb.

Som vanligt blev det mörkt runt ögonen (trivs bäst så, känner mig som snyggast då)
Spaceade till det litegrann i alla fall




Använda produkter (från MUS om inget annat anges):
Ansikte:
Base Prep
High Performance Foundation - Isadora
Loose Powder Milk
Mix and match Eyebrow colour - Viva La Diva
Bronzing Powder Matte Tan - Isadora
Warm Bronzer (den mörkaste som shading, den röda som rouge och den vita som highlight) - ELF

Eyeprimer tinted
Shimmer palette - ELF
M/S Sepia
Matt svart skugga - Mix and match Eyebrowcolour Viva La Diva
E/D Morning Breeze
Cream eyeliner - ELF
Eyeliner - ELF


Ikväll, galej nummer 2. Ska på middag med några klasskamrater. Update på det kommer imorgon.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback