Update

2011-05-19 @ 19:06:18
Önskar jag vore duktigare på att uppdatera men under veckorna ser jag likadan ut. Jag önskar också att jag sminkade mig mer under vardagarna men det hinner jag inte.
Jag är så otroligt morgontrött att jag går upp ungefär en halvtimme innnan jag åker iväg till jobbet och då äter jag frukost också så det blir inte mer än bas och mascara.
Sen bör jag inte vara allt för äventyrlig med smink när jag arbetar för brukarnas skull.

Sen är ju jag ett proffs på att glömma bort att fotografera mina sminkningar också. I helgen var jag till exempel på två tillställningar.

Till helgen ska jag dock på två middagar och banna mig om jag inte uppdaterar dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback