Been there

2011-10-05 @ 21:01:59
Jag och min fina vän (som jag saknar såå mycket)
Jag har lite tappat lusten för det här med smink, på grund av en sak och det är att jag har så dålig hy för tillfället. Jag vet inte riktigt vad som hänt men jag antar att jag är i en sån period i livet. Att jag sedan är riktigt stressad, äter riktigt dåligt (alldeles för mycket socker) och tränar alldeles för lite spelar väl en stor roll också. Jag har verkligen riktigt kass hy just nu. Jag hoppas såklart att detta ska vända och då kommer jag att visa mig själv lite mer i bloggen också, just nu har jag alldeles för dåligt självförtroende för det.
Jag pluggar för tillfället sista terminen på högskolan, snart har jag äntligen uppfyllt min dröm efter år av slit. Snart står jag där med min examen i handen. Lycka!

Kommentarer

Postat av: Sara

Hjärtat ! Vi måste planera in en helg snart <3 Eller åtminstone en kväll. Vi har en massa quality time att ta igen nu <3 Saknar dig, fina du!

2011-10-07 @ 22:56:20

Postat av: Sara

Hjärtat ! Vi måste planera in en helg snart <3 Eller åtminstone en kväll. Vi har en massa quality time att ta igen nu <3 Saknar dig, fina du!

2011-10-08 @ 01:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback