Update

2011-10-15 @ 13:24:03
Haft en mördarvecka till. Har så sjukt mycket att göra i skolan så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting... eller jag vet inte om det är mycket att göra men det är mycket att läsa och det är så svårt och jag förstår nästan ingenting. Jobbigt, och det är sista kursen innan uppsatsen och det känns som jag aldrig kommer att bli klar.
Till råga på det så åkte jag på en rejäl förkylning också men allt som hör till. Den har nu börjar släppt och idag är första dagen jag kan andas när jag äter haha.
Ikväll ska jag fira en vän som fyller år och jag har tänkt göra en favorit i repris när det gäller make-up som i sin tur är en rip-off på en youtube-gurus makeup. Ska uppdatera den också så får ni se resultatet ikväll ;)
Här kommer en bild från förra helgen när var ut med några kompisar.
'
Det var verkligen en annorlunda sminkning (för att vara mig) men jag blev så nöjd och tyckte jag var snyggast på hela stället :D
Jag brukar ha den inställningen när jag går ut för man mår så mycket bättre och det syns också på en.
Nu ska jag iväg och shoppa med mannen i mitt liv och sen ska han spela innebandy.
Tjolahopp!!

Kommentarer

Postat av: Matilda, make-up, mode, skönhet

SV: Tack! :D lillasyster la mascaran själv faktiskt ;) För jag ogillar också mycket mascara... Hon hälsar att hennes mascara var uttorkad ;D haha :) kram! :)

2011-12-02 @ 21:20:32
URL: http://scenbloggen.com/matildasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback