Blue in the night

2011-09-24 @ 20:00:11
Ikväll ska jag ut med några vänner och jag har gjort en annorlunda sminkning för att vara mig... jag som alltid kör på en ganska tung sotning annars. Det mörka finns fortfarande kvar men jag ville göra något annat för en gångs skull. Jag hade dessutom mycket tid. Har fått hem några bra grejer från ELF som jag ville testa också.
Ansikte:
MUS Base Prep
Isadora High Performance foundation
MUS Cover all mix
MUS Loose powder Milk
Isadora Bronzing Powder Matte Tan
MUS Wonder Blush Luxor
Ögon:
MUS Eyeprimer tinted
ELF Shimmerpalette
ELF Party smoke
Elf Shadowstick Midnight
En mörkblå skugga - unknown
Läppar:
ELF Matte lipcolour Natural
Twistade till det lite (uuuh galen jag :) med tre glitterprickar vid näsroten. Gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback